Bijna zover! - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Marit Looijengoed - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Marit Looijengoed - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: Marit van Looijengoed

Blijf op de hoogte en volg Marit

12 Juli 2014 | Nederland, Hoevelaken

Het is bijna zover! Vannacht om 4 uur vertrekken we naar Schiphol en om 06.55 uur gaat ons vliegtuig. Na een lange reis zal Elsbeth ons in India verwelkomen!
We hopen jullie via deze weg een goede indruk te geven van onze reis.
Tot snel! X

• 12 Juli 2014 - 16:59

Ellie:

Een heel goede reis gewenst! Een warme groet voor Elsbeth. En natuurlijk voor alle kinderen, voor pastor John, voor Annie en alle anderen.

• 12 Juli 2014 - 17:37

A&L:

wij wensen jullie een fijne tijd toe, geniet er van!!!

• 13 Juli 2014 - 09:47

Joannette:

He allemaal!! (Leander en marit in het bijzonder...) jullie zitten al lekker in het vliegtuig, geniet van het uitzicht en de mooie reis die jullie tegemoet gaan. Pas goed op elkaar maar geniet ook vooral van alles!! Tot snel :) liefs

• 13 Juli 2014 - 12:43

Wouda&Cor:

Hoi Marit & Leander we gaan jullie volgen, een hele leuke tijd daar, lieve groet C&W

• 13 Juli 2014 - 20:04

Gerwin:

Goede reis, ontdek India, want jullie gaan een bijzondere trip maken! Veel plezier met de kinderen van Grace Home en doe pastor John de groeten.

• 13 Juli 2014 - 21:00

Esther Duine:

Supertof dat we jullie kunnen volgen. Maak er een onvergetelijke ervaring van.