Onze reis - Reisverslag uit New Delhi, India van Marit Looijengoed - WaarBenJij.nu Onze reis - Reisverslag uit New Delhi, India van Marit Looijengoed - WaarBenJij.nu

Onze reis

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

14 Juli 2014 | India, New Delhi

Lieve bloglezers,
Onze reis ging gister aardig voorspoedig, tot we in India kwamen. We stapten in een taxi die ons naar het hotel zou brengen, maar alle wegen naar het hotel waren afgesloten. Na twee bezoekjes met de tuctuc aan de tourist office zijn we in een ander hotel beland, waar we om 3 uur vannacht aankwamen. Natuurlijk betaalden we hier de hoofdprijs. Elsbeth was nog in het hotel waar we in eerste instantie heen zouden gaan, dus we konden elkaar nog niet zien. Vanochtend stonden we vroeg op om naar het hotel te gaan waar Elsbeth zat, want om 8 uur zouden de wegen weer begaanbaar zijn. Na nóg een bezoek aan een tourist office, twee ritjes met de tuctuc en een beetje geluk hebben we Elsbeth uiteindelijk gevonden! We zijn gaan ontbijten en hebben alvast wat geshopt. Nu wachten we op iemand van Grace Home die ons komt ophalen.
Liefs van ons

• 14 Juli 2014 - 09:18

Evelien:

Lieve Allemaal,
    Fijn dat alles uiteindelijk goed gekomen is.
    Mooi dat we jullie zo goed kunnen volgen, maakt t allemaal wat makkelijker voor het thuisfront, haha. Heel veel plezier vandaag in Grace Home. Ben nu al benieuwd naar de foto's met al die blije kindertjes!
    Liefs, Evelien

• 14 Juli 2014 - 11:40

Ellie:

Tjonge, allemaal hobbels die eerste nacht! En jullie waren vast helemaal gaar van de lange lange dag. Soort vuurproef, moet je maar denken, nu weet je weer dat je in India bent én dat jullie je goed kunnen redden met elkaar. ;-) Fijn dat jullie Elsbeth tenslotte hebben getroffen!
    Groet van Ellie

• 14 Juli 2014 - 14:10

Karin:

Lieve allemaal,

Ik hoop dat jullie een leuke dag in Grace Home hebben gehad.
    Vanavond vroeg jullie bedje in en een echte nacht gaan slapen.
    Dat zullen jullie nodig hebben na zo'n aankomst!

Ontzettend leuke jurkjes meiden!

Nu jij nog op zoek naar een mooie outfit Leander.

Geniet van alles!

Liefs,
    Karin

• 14 Juli 2014 - 17:01

Oma Ludy:

Lieve meisjes en jonge ben blij dat jullie goed zijn aan gekomen doen jullie wel voor zichtig en geniet van al die lieve kinder snuitjes kan niet wachten tot ik jullie weer zie Gr oma dop

• 14 Juli 2014 - 22:18

Liesbeth:

Tjonge jonge. Wat een ervaring weer. Jammer dat ze zulke lieve jongeren met goede bedoelingen besodemieteren. Laten jullie je niet van de wijs brengen en geniet van de kindertjes die het heel erg waarderen. Liefs Liesbeth

• 14 Juli 2014 - 22:19

Liesbeth:

• 23 Juli 2014 - 15:05

Ludy:

lieve allemaal als ik het goed begrepen heb gaan jullie vandaag op de trein

Ik wens jullie een voorspoedige reis geniet ervan.

Het is hier ook nog steeds erg warm mag van mij wel iets koeler wat ben ik toch een oude zeurpiet.

Lieve Nikiet ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen.

now meisjes en jonge heer tot schrijfs gr oma